"Loading..."

Regulamin obiektu

Regulamin Family Hel

Apartamenty Family Hel wynajmowane są na doby hotelowe. Doba hotelowa trwa od godz. 15.00 pierwszego dnia pobytu do godz. 10.00 ostatniego dnia pobytu. Zameldowanie odbywa się od godz. 15.00 do 22.00.

Rezerwacji pobytu mogą dokonać jedynie osoby pełnoletnie. Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata 100% wartości rezerwacji przelewem bankowym lub kartą kredytową. Do momentu zapłaty przez klienta za pobyt w Family Hel, rezerwacja ma status wstępnej i może być anulowana w każdym momencie przez operatora.

Płatności należy dokonać w ciągu 3 godzin od momentu dokonania rezerwacji. Brak wpłaty w uzgodnionym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.

Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i wyrobów tytoniowych. Dotyczy to również tarasów oraz loggii przynależnych do apartamentów.

Letni basen w budynku otwarty i dostępny jest dla gości od 1go czerwca do 1go października.

Dzieci w każdym wieku są mile widziane.

W tym obiekcie nie są dostępne dodatkowe łóżka.

Organizacja imprez i przyjęć jest zabroniona.

Goście muszą zachować ciszę w godzinach 22:00–07:00.

Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.

Warunki anulacji:

1. W przypadku dopłaty do 100 % wartości rezerwacji i późniejszej anulacji rezerwacji do 30 dni przed datą przyjazdu obiekt zwróci 70% całkowitej wpłaty.

2. W przypadku dopłaty do 100% wartości rezerwacji i anulacji do 15 dni przed datą przyjazdu obiekt zwróci 35% całkowitej wpłaty.

3. W przypadku dopłaty do 100% wartości rezerwacji i anulacji na 14 dni lub mniej przed przyjazdem obiekt obciąży Gościa 100% wartości rezerwacji.

4. W przypadku nie pojawienia się Gościa w dniu rezerwacji lub jej skrócenie obiekt obciąży Gościa 100% wartości rezerwacji.

Podmiotem zarządzającym apartamentami Family Hel jest Ola i Paweł spółka z o.o., ul. Klonowa 55 lok. 14, 25-553 Kielce, KRS 0000863958, REGON 387235074, NIP 9592036550. Powyższy adres jest także miejscem pełniącym rolę biura obsługi klienta.

Reklamacje związane ze świadczeniem usług noclegowych należy składać listownie na adres: Ola i Paweł spółka z o.o., ul. Klonowa 55 lok. 14, 25-553 Kielce.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania, i niezwłocznie po jej rozpatrzeniu Klient otrzyma drogą listowną odpowiedź w sprawie złożonej reklamacji.